Meteen naar de inhoud

Wie durft zijn bedrijf nu
“Studio Mayonaise” noemen?

Ik dus!

… een gedreven ondernemer met de voeten op de grond. En een vlotte pen.

Oh, wat haat ik het om mezelf een “ondernemer” te noemen, want dat klinkt meteen heel erg blasé, compleet fout. Maar ja, hoe moet je jezelf anders omschrijven als je ‘from scratch’ een succesvol bedrijf uit de grond hebt gestampt, als je dat bedrijf meer dan 18 jaar hebt doen floreren en doen uitgroeien tot dé referentie in zijn sector, en als je het tenslotte hebt kunnen verkopen? Inderdaad …